Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Blog Oh Blog
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 23 October 2012 { 0 love note(s) }
    Assalamualaikum, annyeonghaseyo! ^^ Weehee empat hari berturut turut aku decorate blog ni and now dah kena stop kejap sebab besok ade paper pjk and svk T-T lol senang je pun. Buat teruk je haa aku. Tapi tapi aku dah mengantuk sebab banyak hari dah tak cukup tido.






    Sekarang baru aku tau dugaan bila buat blog. Hahah memang best tapi agak memenatkan and tension. Tapi makin lama aku makin pandai bab bab ni. Alhamdulillah berkat tuto semua ni boleh lah jugak aku survive kat blog. Cecey budak baru belajar lah katakan. Dulu aku tengok je membe membe aku update blog so aku pun teringin lah kan nak ade online diaries. Tapi blog aku ni takde lah menarik macam blog korang korang korang. Hmm aku ni main buat je hee. Malam ni aku tak boleh nak edit blog lelama sebab besok exam. Haih menyampah aku paper pjk dengan svk tu =_= walaupun senang tapi kena lah mengadap buku jugak kan lol pjk form 4 seingat aku, aku tak penah lagi dapat A+. 



    Yeay so akhirnya wujud jugak blog aku ni setelah sekian lamanya aku berkorban mata, masa dan tenaga hahah lol k buat teruk sokmu aku ni -.- lepas ni aku nak terus update and upgrade blog aku yang tak lawa plus buruk plus huduh ni sobs. Ahha k lah aku nak kena start study ni nanti kang fail malu kat orang. Besok pulak ye aku merepek kat sini. Neko ppuing ppuing neko neko neko. Annyeong! Jaljayo good night ♥











    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home