Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • suasana baru.
  • Happy belated birthday, dear mom
  • pagi yang indah.
  • ultimate bias.
  • -TAMAT- Segmen : One True Pairing
  • What is bias?
  • Segmen: My Awesome Flawless Bias
  • Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    first time.
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 9 January 2013 { 2 love note(s) }



    Assalamualaikum.

    HA HA HA tiba tiba je kan aku update blog hari ni. well hati tengah senang gembira happy seronok eksaited kan biasa lah. lol sebenarnya aku nak merapu banyak sikit je kat entry ni. nak release tension kejap hehe eleh konon. eh tapi memang aku tension pasal sekolah well SEKOLAH kan semua orang tahu KERENAHNYAAAAAAAAAAAAA. ugh.

    intro pendek je hari ni hehe bukan senang aku nak berintro pendek. FIRST TIME. semua orang mesti ada pengalaman FIRST TIME kan tak kira ah benda apa pun so kalau first time tu mesti akan ada satu rasa yang lain daripada lain contohnya eksaited haha aku lah tu. contoh je contoh. aku memang senang eksaited eleelelelelee.

    okay aku rasa macam buang masa gila sekarang. straight to the point jelah yang sebenarnya kan kan..... hari ni FIRST TIME aku berjaya cipta memori dengan crush aku -.- err terasa agak gedik di situ bila buat entry pasal krushers bagai ni -.- ahh lantaklah aku bukannya pernah buat entry untuk dia. lagipun aku nak merapu pasal FIRST TIME bukannya pasal CRUSH. tapi aku sure semua orang mesti ada crush kan. kalau yang single tu confirm ada hodododododo mengaku je lah. ada crush ni seronok sebenarnya bile crush tu orang yang sepatutnya lah. kalau crush tu pun perangai macam mangkuk tandas, tak payah jadikan crush lah -.- ohhohho tapi mesti semua orang ada crush yang high quality kan -.- apa aku merepek ni k takpe lah lupakan.

    ahahahaha so harini, 8/1/2013 merupakan tarikh terjadinya my first sweet moment with my crush. rimas pulak aku asyik sebut crush crush tu tapi aku tak tahu dah nak panggil apa. haaaaaa how about MR. S? okay nama dia mula huruf S. nama penuh dirahsiakan hehehe. mak aih kalau classmate aku baca entry ni, mampos aku. harap-harap tak ada /gigit kuku/ aku start minat kat mr s ni masa ehhhhhhhh aku lupa lah hahaha -.- ugh lantaklah bila pun yang penting aku suka dia. sekadar nak jadikan crush je. tak ada niat melebih. /coughs/ tapi kalau ada /coughs/ jodoh In Shaa Allah. aku dengan geng aku semuanya pasang crush kat sekolah. crush cina, crush siam, crush melayu. crush india je aku belum jumpa lol maybe tak kot -.- tapi aku paling sayang crush melayu okay T.T





    thanks sangat sangat kat cikgu Bio aku sebab beliaulah aku berjaya cipta kenangan ni even sekejap pun okay lah at least ada :3 macam ni ceritanya. masa Bio tadi, aku dengan dia SAHAJA yang siap nota so lepas tu cikgu tiba tiba panggil kiteorang berdua. lahaiii time tu pun aku dah seronok sebab dapat berdiri sama-sama haha k aku mengaku ni dia memang tinggi daripada aku -.-'' tak pe itu comel. puih. so cikgu mintak kiteorang tolong kelaskan repot repot eksperimen bio tu ikut tajuk and kelas. fuhlamak bayangkan lah kelas ada 4 and tajuk tu ada dalam 8 or 9 aku pun tak ingat dah. dengan senang hatinya aku jalan sama-sama dengan dia untuk laksanakan tugas tu hehe k seronok dapat jalan sekali -.-

    eh eh aku malu gila tadi u.u before buat tu aku ada mengadu kat dia yang aku tak faham. yelah aku ni kadang-kadang kalau slow tu, slow bebeno. then kiteorang duduk bersebelahan ehhe senang kan nak buat kerja sekali. lepas tu dia pun re-explain balik kat aku macam mana nak buat blablabla aku pun angguk angguk padahal dalam hati tengah berbunga berbuah semua dah lol. and yang paling memalukan aku bila aku asyik bagi kat dia kertas tu sebab aku tak jumpa group yang sama padahal group tu ada kat depan mata aku je -.- banyak kali jadi okay terserlah kelembapan kerabunan aku ugh tapi aku tak rabun pun. hehe maybe sebab terlalu nervous -.- ahh biarlah kesah hape aku. 

    yang paaaaalinggggg aku suka cara dia layan macam dalam k-drama tu HA HA HA lol hang ni ween eh tapi siyes ah ni. k-drama kan selalu hero heroin gaduh kan awal awal pastu last baru sweet. okay jujur tadi memang ada scene usik mengusik lah ugh well biasa lah tu sesama kawan memang suka macam tu tapi bila bab crush ni ............... umm faham faham lah ohho Ya Allah rasa gedik pulak aku -.- aku terlebih excited sebab ni first time aku dapat sembang gelak merapu merepek interact menyakat dengan crush. entah entah malam ni tido pun tersenyum sampai ke telinga lol. k ah nak chow dulu kerja belambak u.u sejak jadi form 5 ni, nak rehat pun tak boleh. bila lah nak bebas dari semua ni. tsk tsk. nanti kalau ada memori terindah lagi aku buat entry lain eh hehe ye ye je aku tahu lah orang menyampah kat entry ni -.- aku rasa kan /coughs/ entry ni lebih ke arah "crush" berbanding "first time" ahaha sorry kepada sesiapa sahaja yang baca ni :D

    Adios. Assalamualaikum.

    Masa balik sekolah tadi, aku jumpa crush siam aku ToT comelnya eye smile dia aaaaaaaaaaa waeeeee. oh yeah aku balik pukul 2.50 tapi abang aku ambik pukul 4. asdfghjkl ni FIRST TIME aku tunggu lama gila untuk balik sekolah. ayah aku paling lama pun setengah jam maybe. ughhhh tension aku. crush siam aku tu duduk dekat gila dengan aku tadi tapi sayangnya aku belum berani nak tegur dia Y.Y terasa sedih dan pilu. kbye











    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home