Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Happy Birthday Shin Oppa ♥
  • Blog Oh Blog
  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    What Is Exam?
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 25 October 2012 { 0 love note(s) }
    Yo wassup guys! ^^ Assalamualaikum and annyeonghaseyo~ Okay lah hari ni aku nak citer pasal EXAM. Benda yang paling eden suke dalam dunia ni. Itulah exam. Tapi hari ni aku pening gila T-T aku rase nak je aku hentuk kepale kat dinding and aku rase nak demam je malam ni. Ni mesti sebab kat sekolah tadi ramai jugak membe aku yang demam so aku pun dah ikut berjangkit. Ommaaa ;(



    Yeay malam ni tepat pukul 12, birthday uda tomey tomey ;D aww kekasih hati aku tu. Tapi aku tak dapat lah kasi hadiah memandangkan duit pun dah pokai. Nak mintak kat parents tapi segan. Takpe uda eh, taon depan insya'Allah aku kasi. Hee /ppuing ppuing/ Lol ni dah lari tajuk ni. Tajuk aku pasal exam, tetibe je aku campur pasal demam and birthday uda. Takpe lah. Warm up warm up.



    Haha okay daripada aku merapu benda lain, baik aku merapu pasal final exam aku yang baru je habis. Eh baru ke? Takde lah baru sangat /garu kepale/ bila eh habis? Haa.. 22 haritu. Wahaha final exam aku memang hancius lebus kot :'( Addmt, bio, chemi and fizik. Semua tu benda baru bagi aku sobs aku sedih gila. Tapi macam mana pun aku dah berusaha. Tapi ade jugak subjek yang aku tak sempat setadi. Keke sebab ape? Sebab aku ni kaki tido lol takde lah kaki sangat tapi kalau minggu exam memang ngantuk pun kan =_= Lepas tu bangun pagi mula lah kelam kabut pastu menyesal sebab tertido /flips myself/ ape ape pun benda tu dah lepas. Aku tak boleh buat hape dah. Redha je lah kan dengan result aku yang teruk


    Setakat ni dah dapat 2 papers. Mt and pjk. Mt aku gila babun menurun kot T-T aku sedih gila. Time dapat tu aku memang mental breakdown tahap gaban and senyap je tak macam selalu hahah k. Aku tak penah lagi dapat C+. Semua ni disebabkan paper 1 aku. Tak sempat nak buat. Entahla aku rase mase tak cukup. Uwaa sedihnya. Kay tu lantak lah dah lepas ape lagi nak buat. Hah yang pjk ni yang aku seronok sebab setahu aku selama aku jadi form 4 ni, tak penah lagi aku dapat A pjk. Muahahaha alala seronoknya aku. Baru dapat 2 papers, tu belum addmt and fizik and bio and chemi lagi. Sobs what is life. SPM's victim -_- Yeehee okay lah aku rase dah cukup untuk citer exam yang tak menarik ni. Bye ♥ 












    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home