Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥
  • What Is Exam?
  • Happy Birthday Shin Oppa ♥
  • Blog Oh Blog
  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 12 November 2012 { 0 love note(s) }


    Assalamualaikum manusia-manusia penghuni alam yang comel sekalian. Annyeonghaseyo para kpoppers yang kiut miut omey lote sekalian. Apa cer cuti? Ada tak yang fly pergi luar negara? Ngeh ngeh kalau ada yang pergi korea, kasitau aku eh. Nak join jugak weh. Dah kempunan dah aku ni hodoododoodo. Ahhhak malam ni aku nak cite pasal tu kat atas tu. Amende? Tu lah pi tengok sendiri ;p //maaf.perangai mintak penyepak// Ohyeahh akhirnya setelah sekian lama aku menanti saat-saat aku menjadi seorang budak yang rajin nak menulis menghias bagai ni. LOL. Jap, entry ni kalau non-kpoppers or non-inspirits yang baca memang agak blur lah sebab tak tahu menahu tapi tak tau ler kot-kot ada jugak yang layan google+ tau pasal ni -.-' M-Inspirits ada tak yang join nih? Korang buat mesti lagi lawa kan T-T Aku buat last minit so aku pun tak puas hati dengan hasilnya sobs//flips myself// hahah non-kpoppers mesti tak faham =_= tu pun kalau ada yang tengah baca ni lol. Aku tengah merapu pasal benda ni hah.



    Ekceli dah lama aku berhajat besar nak join event ni walaupun aku tak reti berayat-ayat sweet muweet bagai ni kan -.- tapi hati aku jiwa dan ragaku tak tenang selagi aku tak laksanakan tugas aku//eh?// So aku pun buatlah tadi dalam pukul 8 cemtu aku start. Ingat nak start siang tadi tapi disebabkan kena jangkitan TTBY sehari suntuk aku mengadap minho hyunwoo sulli si budak comel tu. Eh yang sunbae dia tuh, seung ri tu pun macho ah and yang jadi jahat tu alala nama apa entah yang tangkap gambar minho dengan sulli kiss kat tangga tu. Hoh yang tu pun aku minat =_= Yeah ingat dah nama dia hyeon jae hyeon jae. Uwaa sedih aku nengok hidup dia. Dia bukan saje-saje pun jadi jahat. Nak je aku kidnap dia bawak balik rumah. Pahtu yang cikgu doktor tu ohmaiii hensem ohh. K dah stop kang lari tajuk pulak entry aku ni. Sobs surat aku tak lawa mana pun macam surat yang inspirits lain buat. Uwaa k aku sedih -.- Tapi takpe lah, apa yang penting kerjasama   hajatku tercapai//buat grasshopper dance macam yeol// Eh yeke nama dance pelik budak yeol tu?//sebudak-budak yeol tu, budak lagi kau weh ween oii// Err aku pernah dengar tapi tak sure. Lantak lah yang penting comel. Nah aku tunjuk sikit lah surat yang aku buat tadi hahah k -.-





    Tadi aku cari bahan yang comel-comel tapi tak jumpa. Logo infinite yang kecik aku buat dulu aku taktahu aku letak mana T-T Rasanya tinggal kat kelas. So tadi aku pergi selongkar kat #TIG. Aku buat tu time aku tengah bosan study malam-malam buta. Hahah k. Tadaaaaa~~~ tengoklah hasilnya. Bilik aku yang dah tak macam rupa bilik ni makin mengupgradekan diri dia sendiri -.-




    Untuk maklumat lanjut, boleh melawat sini [https://plus.google.com/u/0/105210308263594654777/posts/YQ9vzDDqawK] Tapi aku rasa takda yang tertarik kat surat aku hikhik -.- Heh sampai sini jelah ehh hikayat cinta eden malam ni. Nak sambung dating dengan abe-abe TTBY pulak nih. Dah pukul 11.30 der. Aigoo cepatnya masa berlalu. Okay comel-comel sekalian, assalamualaikum bye bye annyeong konnichiwa(?) adios and selamat malam selamat tidur 











    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home