Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥
  • What Is Exam?
  • Happy Birthday Shin Oppa ♥
  • Blog Oh Blog
  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Segmen: My Awesome Flawless Bias
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 26 November 2012 { 0 love note(s) }


    Assalamualaikum and annyeonghaseyo XD Dah lama eden tak join segmen. Ni kali ke 1 2 3 4 kot rasanya -.- Tadi saja lah jenjalan jap kat blog lepastu ternampak entry akma pasal segmen ni. Alang-alang free/menipu/ ni, aku join jelah sebab related dengan kpop. Hihohi. Kalau korang nak join, klik je kat banner yang comel lote tu. Thanks to nana sebab buat segmen ni :D Aku ni kan sebenarnya kalau cakap je pasal bias, memang berjuta-juta biases nak diceritakan. Al maklumlah kpoppers memang ada masalah bias. Tapi bila tengok entry peserta lain, diorang cerita pasal sorang je ultimate bias. Hahah ultimate bias? Sobs eden ada 3 orang ;__; Aku pilih... /jeng jeng jeng/ Nam Woohyun =_= Ultimate biases aku are NamyeoL. LOL kalau tengok kat blog ni pun dah boleh nampak kan. Hmm mohon yeollie and myungcu jangan merajuk ye lepas ni kekeke /ignore me/ 

    Abe mung napo seksi be =_=

    "Apa khabar nama saya Nam Woohyun" =_= Hahah suka betul dengan intro abe pokok ni. Bukannya ada fullstop pun lol. Siapa tak kenal mamat comel lote kat atas ni sila angkat kaki. Boleh aku tolong kenalkan sekali gus boleh tambah madu HA HA HA/ngejek gelak hoya/ Love story aku dengan abe namu ni bermula apabila..... /background music sedih/ malangnya aku tak sedar bermula bila HA HA HA maap aku suka buat suspeng/bows 90 degrees/ Sebenarnya kan.. kan.. woohyun ni bukannya first love aku pun dalam infinite. First love aku yeol ;__; K aku tak sedar langsung since bila aku start suka kat namu. Ohho dulu aku panggil dia woohyun je, lepastu terlepas ke namu then sekarang aku memandai pulak kasi nama manja yun yun. Eh bukan mangkuk ayun tau. Macam ni cer sebut yoon yoon yoon yoon. Eceh menjampi pulak aku ni -.- Yang aku ingat, aku start terpikat tergoda tertarik kat namu masa nengok video ni. Ni first time lah aku nampak kewujudan mamat greasy nih. Before nih aku asyik tumpu kat members lain je. Btw masa zaman tok nadok ni, bias aku jongie. Ahahah aku memang ada masalah bias kan kan? -.- Lepas tertengok video tu, aku pun mula lah bising kat membe aku pasal woohyun ni. Aku puji dia comel lah nakal lah macam macam aku kata. Tapi masa ni aku belum tukar bias lagi ha ha.


    Aku suka gila babun nengok dia pakai cap senget cenggitu ;__; 

    Sebenarnya aku taktahu kenapa aku sayang woohyun ni -.- I mean he is so perfect. I just love the way he is. I love everything about him ;u; I love his aegyo, the way he laughs (the enjut-enjut bahu one), sexy nam woohyun, naughty nam woohyun, cry baby nam woohyun, nam woohyun's abs ? /kekekeke/ Aku bukannya ada plan pun nak jadikan beliau ni official bias dalam infinite. Siyesly susah gila nak decide yang official. Style aku, bila kenal je satu group/band, aku akan ajak bff aku sekalian pilih official bias. Official bias tu maksudnya bias rasmi/k semua orang tau/ ha ha sory maksud aku kena decide ah sorang or 2 or 3 or 4 biases rasmi dalam setiap group/band. Tu memang style aku dah. Entahlah kenapa. Tapi dalam infinite aku memang tak boleh nak ambik sorang jeh jadi official bias. Kalau ikutkan semua aku nak jadikan yang rasmi keke. Aku ingat lagi saat-saat sukar masa aku terpaksa pilih woohyun or L dulu. Kawan aku cakap aku patut pilih namu sebab perangai dia macam aku. Troublemaker. Lmao aku troublemaker? HA HA HA amboi hang cuah. Qilah pulak pilih L sebab L kan hot, femes. Sobs last last aku pilih woohyun ;_; tapi L tetap melekat lagi sampai sekarang and forever. Cehh -.- Woohyun ni kan.. dia suka memain. Tapi kalau dia jadi serius pun, agak scary lah but still comel. Bagi aku, dia ni boleh lah geng dengan yeol and dino. Persatuan choding. Perangai dia sumpah comel gila ;_; mengalahkan budak-budak tapi still adorable and macho as a man. Hmm hmm serious talk, woohyun selalu buat aku menangis. Biasa lah kan fangirl ni kalau tengok bias dengan pempuan lain buat benda yang tak sepatutnya memang lah bengang, sedih kan. Mamat sorang ni memang dah banyak kali buat cenggitu. Kesian bini-bini dia. Sampaikan ada satu masa dulu, ramai yang lari tukar bias sebab dah mental breakdown sangat. Hahah aku pun pernah jugak rasa macam tu, nak tukar bias lah apa lah tapi tak pun sebab aku tau nam woohyun sayang inspirits. Salah satu sebab aku tertarik kat dia, dia pentingkan fans. Maksud aku bukan members lain tak pentingkan fans. K-idols semuanya pentingkan fans kan. Maksud aku, bila baca Epop, bila nengok show Infinite, woohyun mesti sikit sikit fans fans fans so sebab tu aku start suka dia. Kalau aku mental breakdown, aku selalu ingat ayat ni. Someone pernah pesan kat aku, ''if you are a real fan, then you have to support your idols although it is hard and hurts yourself" 


    4 petunjuk yang aku tak sedar sebenarnya woohyun ni sepatutnya dh lama masuk dalam list official bias aku. 

    1. Masa yeol jadi bias aku, aku tertukar woohyun and yeol dalam mv can you smile. Cer bayangkan, aku kenalkan "yeol" kat member aku -.- I kept saying "ha tu lah yeol. bias aku tu. yeol yeol *point kat namu* "
    2. Aku pernah mimpi infinite. Masa tu bias aku jongie tapi dalam mimpi tu aku dapat peluk sorang je. Yes he was nam woohyun. Aku dapat peluk dia sampai dia tertidur. LOL mimpi mimpi
    3. Birthday aku dengan dia cuma beza empat hari. Aku 4/2. Dia 8/2 
    4. Nama aku boleh gabung lawa je dengan nama dia. Err maksud aku kira matching lah -.- WeeNamu. RiyNamu.

    Some of Nam Woohyun's quotes



     “When I’m about to buy something, my mind suddenly twists and I tell myself, “Let’s just save this money and help mom and dad.”

     “Imagine and dream then the whole world will change to how you want it to be.


    "Anti-fans are fans too. It is okay because we just need to change their hearts"

     "You may not know it at first, but you have to keep watching me. The more you look at me, the handsomer i get"



    Okay cukuplah sampai sini je. Kalau nak lagi, nanti aku cerita personal eh? xD/lol joke joke/ Sekarang ni lah saat-saat yang aku nantikan. Salah satu syarat segmen ni "don't forget to put the sexiest photos of your bias, at least one" keyh at least one kan. At least so aku nak letak lebih sikit ha ha sebab laki aku sorang ni memang in charge dalam bajet seksi/bukan bajet.memang pun seksi/ Btw, ni hadiah untuk korang sebab sudi baca [click here] Aku sudahi entry ni dengan gambar-gambar pencuci mata. Bye assalamualaikum 

















    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home