Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • [AKAN DATANG] AUTUMN DI HATIKU ~ HANEZ SURAYA & KI...
  • My 1st Blogskin : You are my angel
  • New blog, new feel =_=
  • ayah.
  • first time.
  • suasana baru.
  • Happy belated birthday, dear mom
  • pagi yang indah.
  • ultimate bias.
  • -TAMAT- Segmen : One True Pairing




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Taggie Game Part II
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 6 June 2013 { 0 love note(s) }


    Anak siapa hilang ni cepat ambik balik sebelum aku kebas ._.

    Hallo assalamualaikum and annyeong! Kena tag lagi weehee. Lol. Bila kena tag untuk jawab soalan yang senang, rasa bersalah pulak kalau tak jawab. Part I kat sini. Tapi nurin tak pasti lah kalau kita main taggie game ni untuk second time, kita still kena post rules, 11 things blabla and tag 11 orang blogger ke? Kalau kena, nurin tak nak lah. Cuma nak jawab soalan korang je eh okay peace jom start!

     Soalan-soalan daripada Edd

    1. Feveret drama or movie ?

    To The Beautiful You


    2. Your first love . Described themm :))

    First love? Alamak dah tak ingat siapa first love nurin keke. Kalau nak describe first love ni mestilah yang pertama cute lol sorry ye Edd i don't know who was my first love


    3. besties dulu dengan besties sekarang. ader perbezaan ?

    Perbezaan dari segi? Hubungan? Perangai? Kalau perangai tak ada kot. Kalau hubungan mesti lah semakin rapat kan.


    4. most feveret actor ?

    Susahnya nak pilih >.< For malay actor nurin pilih Izzue Islam. For korean nurin pilih hmm susah lah hmm Lee Min Ho. Jepun Mizobata Junpei. Inggeris pulak William Moseley ehhe suka tengok dia dalam Prince Caspian. Indon Billy Davidson. Cina Edison Chen. Thailand pun ada tapi tak ingat nama beliau


    5. novel kegemaran ?

    Eden jarang benor baca novel kalau baca memang susah nak habis sebab jenis yang malas membaca ahaha tapi rasanya novel Sebenarnya Saya Isteri Dia lah kot sebab tengok cerita dia best kan lol


    6. masa lapang buat apa ?

    Fangirling over kpop sama lah macam awok tu 

    7. kalau dengar orang ngumpat pasal BFF awak , awak buat apee ?

    Buat donno je. Biasa lah mengumpat ni kan memang dah lumrah hidup manusia. Mulut orang bukan boleh nak tutup. Dosa sendiri tanggung. Yang penting nurin kenal siapa BFF nurin tu.


    8. tempat yang awak teringin sangat nak pergii

    Mekah. Lepas tu Koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! lol 


    9. kenal saya ? kalau kenal apa yang awak tahu pasal saya ?

    Kita baru kenal kan u_u Boleh lah. Curi tengok bahagian about awak kejap tadi ehhe main tipu ye. Nama awak Ummi Najwa. Nickname awak Edd. Info selanjutnya ada kat about awak. Yang tu lah nurin tau tapi yang paling penting yang nurin tau is awak ni kpopper kekeke. An Inspirit. Kalau tengok bio awak maybe ultimate bias L eh? Minhyuk and chunji tu bias sampingan ahaha /smirk


    10. impian awak :))

    Sebelum meninggalkan dunia yang indah ni, nurin nak.. tunaikan haji dan umrah dengan keluarga serta suami tersayang. Nak sempurnakan amal ibadah. Nak fly pergi korea. Nak kahwin dengan L.Joe. Nak jumpa semua artis feveret. Nak berjaya dalam hidup kat dunia dan akhirat. Yang paling penting sekarang ni nak dapat straight A+ dalam SPM nanti wish me luck 


    11. pengalaman cerita-cerita hantu . cer cite cer cite . Hehe 

    Tak nak lah ehhe sorry nurin memang penakut orangnya lagi lagi sekarang ni malam kan so ehem sorry lah tak dapat jawab soalan ni. Kalau dengar cerita orang tu ada lah tapi tak nak lah cerita sekarang 


    Soalan-soalan daripada IHanna

    1. love or hate kpop. state why.

    Of course I love kpop. I just need a word to explain why. Talent.


    2. a song that mean so much to you

    To you by teen top ehhe takde lah gurau je. So hard to choose. I don't know because I don't have any memories on any songs for example if my bias sings a song for me then that song will be so valuable for me. Can I just say all kpop songs for sure and some other non-kpop songs that are good to hear? 

    3. honestly, who is your crush?

    My classmate u_u lol do you wanna know his name? Secret! 


    4. if you love someone, what would you do?

    I will take care of him/her. I will do anything to make him/her always happy.


    5. did you like milk? state why.

    Not really hehe. But I like it when the milk is mixed! Lol. I mean when it is mixed with strawberry or chocolate flavour. Chocolate milk or something like that. I don't really like pure milk but it doesn't mean that I hate it okay. Because? It makes me feel "loya" but depends on the brand too


    6. favourite food?

    Chicken chop 


    7. had stab back or talk back your friend before? 

    Yes. Well it is normal. Not everyone likes their friend's attitudes.


    8. how you appreciate your parent?

    Make them proud of me on every single things that I do in my life. Take care of them and their hearts. Always pray for their happiness.


    9. how's your school life? 

    Should I say that it is bored? Lol. School life is such a tired life. Stress. When I have to wake up early and wear school uniform and got lots of homework to do. But I'll like it if I can go to school at any times ehhe whattttt?! And wear anything that I want and most important thing is when there is no homework yeay!


    10. when you get married?

    I don't know. I don't wanna think about marriage and getting old 

    11. is your bias is really mean to you? why?

    Of course!Err why? Keke i know that you know the answer right! Too hard to explain. If I say because I love them then my answer will be a normal answer. So....... I guess you know why hehe because you also love your bias 












    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home