Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • pagi yang indah.
  • ultimate bias.
  • -TAMAT- Segmen : One True Pairing
  • What is bias?
  • Segmen: My Awesome Flawless Bias
  • Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥
  • What Is Exam?
  • Happy Birthday Shin Oppa ♥




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Happy belated birthday, dear mom
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 30 December 2012 { 0 love note(s) }


    “Ya Allah, ampunilah segala dosa-dosaku dan dosa kedua ibu bapaku, dan kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani aku ketika aku kecil dan rahmatilah mereka serta tempatkanlah mereka bersama orang-orang yang mulia di sisiMu”

    Assalamualaikum.


    "Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear mama, happy birthday to you". benda first yang mama dengar masa aku and ayie otp dengan mama malam tu. aku dengan ayie pakai earfon sorang sebelah. hehe eh otp dengan mama? ye ye bukan birthday aku tapi birthday mama tapi... aku pun dapat free call. tumpang sekaki lol ni semua disebabkan time beli sim kad tu aku still takde IC so mama register guna IC mama sobs maksudnya time birthday aku tu takde lah free callnye hihi tapi kira untung jugak lah sebab kalau dibandingkan bulan 12 dengan bulan 2, bulan 12 lagi free kan sebab cuti sekolah.

    so malam tu, 27/12/12 tepat pukul 12 malam, aku cepat cepat call mama. hmm birthday mak sendiri pun nak kena wish through phone kan. tak macam dulu. boleh buat surprise, bagi hadiah, peluk mama, cium mama. masa kiteorang nyanyi lagu happy birthday tu, mama asyik gelak je. alhamdulillah cukuplah sekadar dapat dengar suara mama. nak celebrate sekali macam dulu tapi entahlah bila masa tu akan tiba. lepas otp sekejap dengan mama, mama pun suruh call angah and along sebab takut diorang tido awal. kalau nak call mama lambat pun takpe sebab mama memang tido lambat. mama cakap kiteorang lah orang first yang wish lol okay sebenarnya masa call tu mama macam "eh dah pukul 12 ke? Ya Allah cepatnya" haha and aku pun terkejut beruk lah ingatkan kiteorang salah date ke apa. ee mama ni buat suspen jeh.

    nasib baik lah malam tu aku tahan nangis. time menyanyi awal awal tu pun sebenarnya mata dah berair lepastu aku sedut (?) balik hehe. yang aku bengang ni pasal tarikh yang kena ambik buku teks kat sekolah tu. KENAPA MESTI 27 HB JUGAK?! aku memang tak puas hati. kalau tahun tahun lepas aku memang akan bergayut sampai ke pagi. sampai subuh lah senang cite. hihi bukannya senang nak dapat free call 24 jam tu. so rugi lah kalau tak guna. aku ni pulak jenis malas nak topup. pendek kata malas nak guna fon untuk benda tak penting. disebabkan tarikh bermakna tu di-hancus-kan oleh kena pergi sekolah untuk settle buku bagai, mood aku untuk bergayut pun agak kureng. sebab? kena tido awal. tapi aku takde lah tido awal sangat hehe.

    nothing special for birthday mama tahun ni. takda gambar kenangan yang boleh aku tunjuk. alangkah bahagianya kalau aku boleh lari pergi rumah mama walaupun untuk sehari. hmm nak buat camna tahun ni takde rezeki nak celebrate sekali. hadiah apa pun aku tak bagi. kalau tak, boleh lah bagi free kiss ke apa kan lol. sekadar bagi flying kiss through phone je lah yang mampu. sebenarnya entry special ni dah lama nak buat tapi asyik busy busy sampai ke hari ni baru tercapai hajat. so happy birthday mama atau lebih tepat happy belated birthday mama! ^^ i sarang you, you sarang me /eh mak aku faham ke ni/ semoga mama dipanjangkan umur and murah rezeki. semoga berbahagia di samping baba tersayang. semoga Allah lancarkan segala urusan mama and baba. semoga ada penghujung yang baik untuk family kita nanti. i love you mama please stay healthy and wait for me and ayie. we will live together. happily. one day.. 

    I couldn't get a cake large enough for the message 'I will always always always always always always always love you'. Please make do with a smaller one which says 'I will always love you'. Happy birthday mom.

    Ideal women are not those who win Miss Universe crowns. They are the ones living everyday life with hope, courage and dignity, just like you. Wishing the most special woman in my life a happy birthday.

    Screencap old comment :











    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home