Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • -TAMAT- Segmen : One True Pairing
  • What is bias?
  • Segmen: My Awesome Flawless Bias
  • Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥
  • What Is Exam?
  • Happy Birthday Shin Oppa ♥
  • Blog Oh Blog
  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    ultimate bias.
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 14 December 2012 { 0 love note(s) }


    Assalamualaikum. Oh hai dah pagi rupanya. Aku tak tidur lagi -.- okay aku pun tak tahu kenapa aku belum tido lagi. Apa yang aku buat? -.- ada nampak tak perubahan kat blog aku? haha ekceli tadi aku dah edit skin baru sekerat jalan then aku cancel niat nak tukar skin sebab tak larat edit so aku edit je skin lama bagi nampak baru -.-



    Merajuk 60 saat ToT

    Aku nampak hyungsik backhug dia ToT aku baru je lepas nengok mv ni. ahhh aku okay je :D seronok tau bila bias jadi main actor dalam mv tu. WOW suka sangat aku tengok scene yang sweet macam ni. suka sangat kan? ANDWAEEEEEEEE hyungsik-ssi, WAYE WAYE? aku tengok kat komen tu ramai yang macam "they are so sweet. i hope they are a real couple". ok mendidih kepala hotak aku baca komen yang positif semua tu. yelah aku mengaku diorang memang sweet DALAM MV ni. lantaklah lol k jangan bash aku. ending dia tu diorang macam nak kiss je. and and and dia letakkan sweater macam tu TT__TT umm aku memang tak boleh ship bias aku dengan pempuan lain. aku tau lah memang diorang semua tu bukannya boleh kawen dengan aku tapi entahlah kenapa aku memang TAK BOLEH. so hyungsik yang comel hoi boleh tido luar sehari semalam ye. [Sebenarnya masa tengok mv ni, aku tak tahu yang scene diorang tu dari show Romantic Idol :c okay memang sweet pun DALAM SHOW TU *aku dengar orang cerita lah* okay so what biarlah aku mana layan show show macam tu :D]



    aaaaa aku dah mengantuk gila. someone tolong bagi penyepak sedas kat muka aku. so kalau tengok entry hari ni agak menarik kan HA HA /makan popcorn/ apa itu ultimate bias? mengikut teori aku sendiri, ultimate bias tu bias yang memang number 1 lah dalam pintu hati kita nih. selalunya yang aku jumpa ultimate bias ni sorang or maybe dua je eh tiga tiga. hah yang tu jelah paling ramai pun. samalah dengan aku. tiga orang jugak. nak tau sape? ahh tak payah bagitau. semua orang mesti dah tau. tapi kan tapi kan... hmmm baru beberapa hari yang lepas ni, aku dapati LEJOE TELAH MENDUDUKI TANGGA TERATAS MENDAHULUI namyeoL ToT sob aaaaaaaa aku tak tahu apa dah jadi. kenal ke lejoe? hehe tu nama manja aku kasi ke L.joe ayam tu. 



    hai abe =_=

    aku rasa macam nak menangis ToT namyeoL tu lah ultimate bias aku yang aku tahan beribu ribu tahunnya /mohon percaya/ sampai hati aku nak tinggalkan diorang demi lejoe. TIDAK MUNGKIN. aku dah lupa hari apa tapi malam tu aku tiba tiba dapat satu feeling ni tau. feeling yang teramat kuat untuk jadikan lejoe ONLY as ultimate bias aku. ONLY okay maksudnya dia sorang je. aku pun terkejut kenapa aku tetiba rasa macam tu padahal namyeoL aku tu dah memang takde sapa boleh lawan dah. ohh lejoe mengapakah? kau telah mengusik hati ini. lagipun pelik lah kan. first love aku dalam tintap chunji, bukannya lejoe. ahh tak pelik sangatlah sebab masa tu aku main pilih based on luaran je kan aku tak kenal tintap lagi. aku malas nak pikir panjang sebab tu lah aku ambik je chunjoe jadi official bias dalam tintap sebab DULU aku sayang diorang berdua ni SAMA RATA je tapi bila aku makin kenal dengan perangai sorang sorang ni, aku memang sayang suka cinta gila mati kat lejoe. bagi aku, dia ni lah bias aku yang paling flawless. okay FLAWLESS. maybe dia asyik komplen pasal kependekan dia tu tapi aku ni lagi lah pendek HA HA tak tak maksud aku kependekan dia tu tak bererti apa apa pun kan -.- love is blind. 


    aku pun apa lagi, malam tu heboh ah sana sini kat twittah. aku cite kat bestpreng aku sorang ni, bias dia lejoe heheh okay bagus kan aku. tapi cuah memang selalu memahami aku kalau bab bab bias ni so aku cite jelah. cuah kata maybe aku rasa macam tu sebab lately aku selalu layan variety show tintap. ahha memang pun aku asyik spazz tintap je 2 3 4 hari ni. lepastu cuah suruh aku fikir elok elok pasal benda ni. eh macam serius pulak kan =_= bagi aku, ultimate bias ni memang serius. oh yang aku eksaited sangat ni sebab cuah ni lah yang menyedarkan aku pasal lejoe ni cinta sebenar aku haha eh apa ni? bila aku cite je kat cuah, dia mesti akan kata dia tau dia tau. then aku pun macam eh camna pulak hang tau ni? ehhe cuah kata kan sebab kalau tengok show or anything yang pasal tintap je, aku mesti sebut sebut nama lejoe. nama tu yang paling banyak aku sebut. cuah kata k, bukan aku. aku pun tak sedar masa bila yang aku sebut sebut tu lol. kat biha pun aku cite. ok bias biha pun lejoe jugak. dia kata normal lah benda ni jadi sebab tintap kan ohsem. aku pun macam umm okay aku malas nak cakap pasal tu sebab aku perlukan masa. wait. kat uda pun aku cite AND bias dia pun lejoe hahahah mental breakdown lah 3 madu ni dengar cite aku XD maap ye.


    lastly aku decide untuk kekalkan ultimate bias aku yang 3 orang tu and TAMBAH lejoe sekali dalam list ultimate biases. maksudnya dah jadi 4 orang lah tapi perasaan aku untuk jadikan lejoe sorang je as ultimate bias tu still kuat sampai sekarang. sob molla molla. untuk cover balik perasaan tu, aku nak kembalikan my old chunjoe feels. aku nak rasa balik yang chunjoe is one. okay i'll try ToT tapi aku teringin nak ada sorang je ultimate bias. entah kenapa aku just teringin nak stick to one. ahh last last aku malas ah nak pikir pasal bias ke ultimate ke apa ke /tipu je/ ekceli aku tulis entry ni dalam pukul 4, 5 pagi macam tu lah tapi aku tak publish -.- ahh apa apa jelah. eh eh katil bantal tilam selimut dah panggil tu nak sambung perjalanan kejap. ehhe sory lah entry ni memang berterabur. lol setiap entry aku memang macam tu pun -.- k bye assalamualaikum i labiuuu ♥












    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home