Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Segmen: My Awesome Flawless Bias
  • Akhirnya Hajatku Kesampaian =_=
  • Bihun sup punya pasal
  • Happy Birthday Yeobo ♥
  • What Is Exam?
  • Happy Birthday Shin Oppa ♥
  • Blog Oh Blog
  • Fighting! Buat belog bagi jadi =_=




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    What is bias?
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 30 November 2012 { 0 love note(s) }





    Assalamualaikum annyeonghaseyo Oyasumi nasai ^-^ yAy finally habis jugak tengok Vixx Tv. Setakat sekarang nih ada 24 episod semua. Last sekali tu time Shout Awards/nak sebut pun menyampah/ haritu. Aku pun tak tahu apesal aku buat entry ni HA HA aku rasa sebab dah terlebih eksaited kot. Nah ni baru je tengok 24 episod aku dah separuh bahagia gila. 

    [PROMOTE TIME] PERHATIAN KEPADA PARA KPOPPERS DI LUAR SANA YANG BERMINAT ATAU TIDAK BERMINAT KAT GROUP COMEL LOTE "VIXX" NIH, BERDIRINYA SAYA DI SINI INGIN MEMPROMOSIKAN SUAMI- SUAMI SAYA YANG TERCINTA. EH BUKAN SUAMI. NAK PROMOTE SHOW NI JEH "VIXX TV'' /bows/ MAAFKAN SAYA TAPI SHOW INI TERAMATLAH MENGUJI KESABARAN SAYA DALAM MENGGIGIT KATIL BANTAL BUSUK. YEAHHHH JADI TUAN-TUAN DAN PUAN PUAN YANG DIHORMATI, LUANGKANLAH MASA FREE YANG ADA UNTUK MENONTON SHOW INI. CARANYA MUDAH SAHAJA. PERGI KE YOUTUBE THEN SEARCH "VIXX TV ENG SUB" THEN LAYANLAH HA HA HA -.- OKEY HARAP BERTENDANG YE. SAYA TAHU VIXX MEMANG COMEL. SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA DI MANA-MANA SAHAJA ATAUPUN FANS VIXX YANG LAIN. K BYE. 

    VIXX (Voice, Visual, Value In Excelsis) 

    Sebenarnya kan /coughs/ aku kan /coughs/ sedih ;u.u; Korang mesti tau kan pasal kes boo and baling apa semua tu? K aku bukan nak ungkit. Aku sendiri pun tak nak ingat benda tu. Sejak kes tu, setiap kali aku tengok Vixx perform, mesti aku rasa sedih. Entahlah tapi aku rasa memang teruk gila duh siapa yang buat macam tu. Lepas aku tengok Vixx Tv ni, baru aku kenal vixx dengan lebih mendalam. Maksud aku bukannya dalam apa lah, just before aku tengok Shout Awards tu, aku tak kenal sangat vixx nih. Kiteorang cuma tengok mv superhero then terus cop bias masing-masing lepastu mula lah menyepi sampai hari yang diorang datang Shout Awards. So bila aku tengok vixx tv and aku kenal perangai setiap members, aku rasa macam.. omg diorang ni comel gila and tak layak dilayan macam tu oleh sesetengah haters yang bangang tu. Aku bukanlah nak bash ke apa, tapi cuba lah fikir. Kalau tak suka pun tak payah lah nak malukan negara sendiri. Aku memang nangis gila malam tu. Hmm maybe sebab aku sayang vixx and maybe jugak sebab aku kecewa sangat dengan sikap manusia-manusia yang buat benda bodoh tu. Ahha okay dah stress tau aku kalau ingat balik kes ni -.-' habis berkedut muka mak tau. Memandangkan aku dah agak kenal dengan perangai comel vixx nih, aku nak merepek sikit kat sini. Heheh maaf lah aku memang suka merepek sorang sorang. Konfem panjang gila entry ni nanti. Faham faham lah aku kalau cerita pasal bias memang macam ni -.-


    Dia memang suka buat muka macam ni/baling payung/


    AGAIN ._.

    Woot woot kat atas ni lah laki aku HA HA. Kalau ada madu kat sini, kasitau lah nanti boleh buat plan pergi serang mamat nih -.- Tapi kalau tengok tajuk entry aku pun dah boleh tau kan status aku sekarang. Musim menghancurkan bias list ohyeahh seronok k. N nih first love aku masa tengok mv superhero. Sebab tu aku make sure yang dia akan melekat forever kat list official bias aku. Kalau tengok twitter dia, CHA_NNNNN, sampai sekarang aku tak tahu kenapa N tu kena 5 kali. Apakah sejarah di sebaliknya? -.- N or nama sebenar Cha Hackyeon, dia ni leader tapi.. mak aih perangai dia macam budak-budak. Baiknya Hyuk yang maknae tu pulak okay sikit heheh kutuk laki sendiri takpe jangan kutuk laki orang. Dia suka buat hidung kembang macam muka kat atas tu. Tak caya? Cer tengok Vixx tv. Ni mata dia @.@ Dia nakal gila. Kalau silap sikit mula lah nak nangis manja dia tu ._.





    Aku cite ni ikut umur diorang. Next is Leo. Woohoo /baksu baksu/ Leo ni kan.. kan... walaweh dia comel gila babun. Muka and perangai. Aku rasa nak telan je tau. First time aku jumpa mamat yang poker face gila gila camni tapi still comel bagi aku ;_; Bagi korang tak tau lah. Aku suka dia punya perangai. Expressionless duh. Honestly lah, awal awal aku kenal vixx dulu, aku tak pandang sangat Leo nih. Sebab aku tengok muka dia macam besar daripada badan/mianhae/. Tapi sekarang... heh aku rasa separuh gila nengok mamat ni. Dia suka kucing. Kalau jumpa je kucing, memang dia tak pandang tempat lain dah. Lalalala comel k comel. Kalau korang tengok muka dia, mesti ingat dia ni macam garang, tegas camtu tapi bila dengar dia cakap. OH MY GOD/pengsan/ Aku tabik lah kat siapa yang bias dia Leo. Heheh XD



    Adorable Leo

    Ken? Oh ken budak paling nakal dalam vixx. Aku suka perangai dia. Dia suka kacau members lain. "Ken Tv" Jyeahh tak habis-habis dengan ken tv. Aku suka tengok dia dengan N. Dalam vixx tv tu, dia jadi N punya artwork so dia kena ikut jelah N tapi kalau bandingkan dengan Bean, dia ni lagi degil. N asyik kena sound dia je baru nak ikut. Pastu diorang punya oh-to-ka-ji tu HA HA asal ken start je, N mesti join. Hihi comel betul perangai dia. Muka pun macho comel lote. Sobs apakah itu bias? 


    Time ni dia menggila sorang sorang lepas in guk lalu. LOL he is damn cute




    Ken, i'm so jealous with you. Ottokaji

    Walaweh aku dah addicted kat ottokaji nih =_= Ravi pulak bagi aku dia agak matang lah. Heheh dia tak banyak main macam leader tu :p cer dengar dia punya gelak. Jenis gelak puas wahahah. Ravi dengan N. Dua dua ni lah first love aku masa tengok mv superhero. Masa tu je.... now... dah HANCUS LEBUS dah first second third love semua dah bercampur. Aku suka tengok dia jadi MC dengan N. NMc and RaMc. Keke cute XD 

    Muka N macam biasa dah. Aku faham ._.



    Hongbin! Yahhh bean bean. Ohhoi apesal aku eksaited pelik ni bila turn bean -__- Sebab ini budak kecik manyak comel maa. Itu buat aku mau telan lagi maa sekali dengan Leo. Hongbin a.k.a Bean a.k.a Mr Bean ni second maknae dalam vixx. No wonder lah dia comel kan. Selalunya maknae memang comel. Dulu dulu ni zaman dulu kala aku tak pandang dia jugak heheh sebab rambut dia yang panjang and keriting tu ler. Tak menyerlah time tu. Tengok je dia rambut pendek, gigit bantal lah aku jawabnya. Dengan perangai pulak macam blur blur comel tu. Hoih tunggu apa lagi. Kidnap bawak balik buat suami. Hai uda XD Peace yo. Habislah aku kena serang dengan uda and kak mimi nanti. Takpe kan kita madu forever bahagia.

    Pengsan 60 saat tengok lesung batu pipit dia 

    Siapa suruh aku pilih antara dua ni, aku hantar L baling selipar -.-

    And this is the last one. Uri cutie maknae. Rock your body body. Yeahh apa aku nak merepek pasal abe hyuk ni -.- Hehheh okay sebenarnya selain N dengan ravi, aku ada lah jugak pandang pandang intai intai kat hyuk ni masa era aku tak nampak ken leo bean. Uih budak comel macam ni siapa tak tertarik kan. Aku suka tengok dia pakai short. Aww kaki dah lah halus lembut/macam pernah pegang/ Dia comel. K comel. Aku tak tahu nak describe. Hyuk memang comel. Suara dia besar xD hahah opposite pulak dengan Leo. 


    N tergoda


     


     
    Aku paling suka moment diorang yang ni ;_;

    So.. what is bias? Adoi habislah aku tak tahu nak buat ranking bias dalam vixx ni. Semua flawless je tapi... tapi... still N yang official lah. Maybe ._. Ohh sebelum terlupa, setakat ni lagu peberet vixx aku uuuuu /5 kali jugak -.-/ Saja nak nyelit pasal lagu peberet. Heh k lah bye ottokaji =_=









    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home