Nurin Aireen. 96's.

Hi! Thank you for coming!
Visit my twin here
Copycats are PROHIBITED

Status
aku malas update blog kbye


CHIT CHAT







Followers





Hot Issues

Shoot Copycat! Entry tak keluar kat dashboard? *spazzing mode* Oh My Bias List! Hati-hati masa korek telinga! Blogger Penipu?Tutorial: Clear Cache and CookiesHey Anon!Bahaya Aiscoming soon




Memories

  • Al-Fatihah Buat Arwah Yasmin J Hunwick
  • Terlebih ramah pun susah
  • {TAMAT} Giveaway "I Love Peplum" by Nurin Aireen
  • #3YearsWithINFINITE
  • Taggie Game Part II
  • [AKAN DATANG] AUTUMN DI HATIKU ~ HANEZ SURAYA & KI...
  • My 1st Blogskin : You are my angel
  • New blog, new feel =_=
  • ayah.
  • first time.




  • Credits
    © HNIE 2013 - The template was made by Hanie and edited by Nurin Aireen. Slider codes from nivo. Thanks to pixel-diary for the pixels and icons. Best view in Google Chrome


    Main Game No Backspace! XD
    WRITTEN BY NURIN AIREEN ON 21 June 2013 { 4 love note(s) }



    Nma saya Mohd Izairi .saya bi eh boring.saya handsome.saya nak main game hapy wheels. saya tak bleh backspace :(     . saya da fon baru . umoq saya 10 tuan eh tuhan eh taj eh tahun . saya gigi besq.saya pengakapin h h eh pengakap :( eh :).................................................. saya kena pegi penang . tak sabaq nya :D isshh la kak aku ni suh tulis jang pjang !!!!!!!!!!!!!!! saya minta minat aweera mojo!saya ingin ada min poket bike/motor kecil .ZzZzZzZzZzZzZZzZzZzZz. byedb byer bye,.. apa lol lol  /1/1/1// ?!



    Assalamualaikum and hai and selamat malam eh selmaat selamat pagi yow wassup man! lol eh tak tak silap ah abaikan kay saya tengah bosangg sangat ni k tipu je bukan bosan pun cuma tengah berdua-duaan dengan si gigi besar yang ternyata kat atas tu sebab kiteorang tengah tunggu our brader balik ehhe so abaikan homework yeah malasnya nak buat T.T lagipun bahan tu ada kat my brader maa bila dia mau balik maa eh apesal gua tak ta tengok tu silap lagi eh apesal gua tak typo typo lagi ni wah teror ah gua menaip kan wee well kalau nak compare dengan adik wa yang buat esei pendek nak mampus kat atas ni wwwww, wa lah pemenangnya kan lol dah kenapa asyik gua wa ni kena sampa eh sampuk kot? menyibuk je nak main game puih kau tu dah lah guna laptop aku woi igi gigi besar soda lah sodar lah diri tu sikit . puih nak main gamb ame game pegi beli sendiiri laptop kt kedai eh syanggg. apa laj lah yang aku tengah buang masa ni homework belambak lagi tapi aku not in mood ;( eh buda gigi ni sibuk je suruh aku cepat pulk suk a hati KU aku lah tengok tu dah tertekan backspacaee keke okay sorry TER okay TER j k lah aku rasa macam apa je merapu time time cemni and time homework pun tengah enan menant i aku kn so better aku chow ah. ehhey d sorry ye atas penggunaan ku aku kepada orang yang lebih dewasa ":D eden chiow dulu lah dah panjang ni adik gua dah macam mulut longkang dH tu sepak kang lol entry ini sekadar m ingin merapu dan melepaskan tension harap maaf ya kawan kawan adik kakak makcik pakcik ok bye bye selamat tengah malam aka tengah a pagi <3 ADIK WA ngok . korang nak join main ni? haa jom h jom bergembir a bersama













    PROFILE biases AFFIES stuff contacts home